12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig.

  • Jag kunde alla världens flaggor när jag var ca. 10 år. Nu kan jag ca. hälften. Men jag vet vart alla länder ligger på kartan i alla fall, så något kommer man ihåg.

  • Jag sover bara med en kudde pga. att jag inte orkar byta massa örngott när det är dags att byta lakan.

  • Jag har en FUL sida och en helt okej sida utseendemässigt - hatar när folk tar kort på mig från vänster. Totalvägrar!

  • Jag har ytterst svårt för att slänga saker jag inte använder längre. Jag tycker det är jobbigt och tänker alltid att jag någon gång kommer använda det, vilket jag ALDRIG kommer göra.

  • Jag är allergisk mot smink, hudkrämer, nickel, silver, guld, diskmedel och lite till.

  • Jag är rädd för att misslyckas eller inte förstå saker. Om jag upptäcker att jag är dålig på någonting får jag lite panik och övar och övar tills jag blir bra.

  • Jag tycker mycket om att sjunga, spela piano och gitarr.

  • Jag känner mig så otroligt bortkopplad från världen, som om jag inte hör hit. När jag är med vänner har jag absolut ingen aning om vad jag ska säga utan att låta helt knäpp. Jag bryr mig alldeles för mycket om vad andra tycker. Därför är jag oftast tyst och låter andra sköta jobbet så jag slipper göra bort mig.

  • Jag vill av hela mitt hjärta ha en egen häst.

  • Jag föredrar mellis framför riktig mat. 

  • I början av det här året insåg jag att livet inte är till för mesar. Life's a bitch and then you die. Someones dies before the bitch has arrived, but a few of us get killed by her.

  • Sedan september 2011 har jag gått ner 6,5 kg.

  • Tränar 4-5 ggr/v, annars blir jag galen!

  • Jag tror inteGud gud. 

  • Jag ligger på en spikmatta varje kväll i ca 20 min innan jag somnar, underbart.

Underbart gammal bild på mig och Melinda.

Kommentarer
Postat av: Melinda

HAHA, söt bild! :P

2012-04-15 @ 20:39:58 / URL: http://melindadahlgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback