Trött cheyy

Har inte gjort så mycket effort på bloggen sen skolan började igen, vilket kanske är förståligt? Skolan tar mycket tid och det gör tyvärr mina tv-serier också. Haha skämt-o-sido. Imorse börjades dagen med 1,5 h matte. Jag och Shima satt med samma uppgift hela lektionen typ, vi satt och räknade med pizzor (otroligt söta) och tillslut blev det lite progress. Sen direkt gjorde vi en engelskadiagnos på 1,5 timme, och den var det var rätt svåra texter och jag hade världens migränattack, ni vet mina årliga? Suck. Pannkakor/ wook till lunch. A.W.S.O.M.E. Efter lunchen hade vi datorutdelning på fysiklektionen. Datorn är fett söt. Dock en PC, så the sweetness är begränsad ;) Men hallå, 2morrow it's friday! Whazzuuup? För min del, inte mycket. Men på lördag morgon kl. 09 har jag första hoppträningen i storhästgrupp tillsammans med Luuvisan! Will be superkul! Och på kvällen ska jag och min fina person agnes hang litet grand som spanskaläraren Juan skulle uttrycka det. Nu ska jag turna in, jag dör snart, Inte blev jag piggare av min lilla powerjoggingrunda med Jacob inte.. Nej han ramlade och gjorde illa foten på cykeln så vi fick vända efter bara 2 km så det sket sig.. Börjar 08.30 imorgon, med svenska. Guu vad jag är glad över mitt val att gå naturprogrammet. Det är helt perfekt. Jag gillar verkligen matte, och fysik. Och jag är sjukt glad över att jag valde Väsby Nya. Underbar skola ♥ Godnatt.
skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback