Taggad brudish

Hejjj. Jag är fortfarande sjuk, men det stoppade inte mig från att dra till skolan och smitta ner lite folk ;) Kolla på den nyaste Pirates of the Carribean med pappa, Lucas och jacob. Den var helt ok asså. Sen gjorde jag lite flätor och nu måste jag sova - HOPPTRÄNING IMORGON! Wooooop ska bli askul! Vi ska hoppa lite högre imorgon och hoppa bana och så eftersom det är sista hoppträningen innan tävlingen. Träffar ju Lovisa i stallet imorgon då, och sen ska vi umgås hela dagen och sen ha myskväll med B&J osv + Desperate Housewives, vår tradition. Visste ni förresten att DH börjar nu på tisdag igen? AWSOME. Sista säsongen 4-ever. R.I.P.
Hoppas jag slipper ta ut flätorna innan träningen. Hjälmen kanske trycker på, hoppas inte!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback