Sushi times!

Kväll på er! Har haft en asmysig dag idag. Rolig dag i skolan idag som vanligt! Sen efter skolan drog jag hem och lämnade datan, sen skulle jag träffa Shima vid stationen. Men precis som jag annars brukar vara var hon lite seg. Missade ett tåg. Okej 15 min till nästa då. Fan hon kommer ju inte! Missar tåg nr 2. Vad fasen ? Haha men så kom hon till slut iaf. Vi åkte till Kista och hon klippte sig och jag köpte världens mysigaste halsduk på gina, ni vet sån här SNYGG mörkare gul? :D När hon var klar gick vi och åt, jag ---> sushi såklart! Det var väldigt mysigt iaf, och efter det gick vi och köpte mat osv till imorgon! Måste verkligen springa en långrunda imorgon nu när vi ska äta en hel del 2morrow ;)
Saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback