So sick - Ne Yo

Det gillar vi inte! Jag och mamma åkte till centrum och köpte sushi till lunch idag och käkade framför Svenska Hollywoodfruar. Mysigt! Sen efter några timmar kom Elin och hälsade på. Vi kollade en stund till, lyssnade på musik, snackade om allt möjligt och pluggade i några timmar. När hon gick hem sen kollade jag så att sporrarna passade och det gjorde dem. Sen hoppade jag in i duschen på momangen! En riktigt behövlig långdusch. Skrubbade hela kroppen med skrubbhandske men det gjorde ganska ont, för eftersom jag är sjuk är jag helt öm i hela kroppen av feber och massa sånt. Inte kul. Men jag måste bara säga att nässpray är verkligen helt underbart! Eller egentligen hatar jag nässpray eftersom det alltid brukar svida, men idag skulle det fan inte gått utan. Och på tal om andra grejer så låter jag - inte så mycket. Är väldigt hes, så vi får se hur det går imorgon när vi ska spela in filmen i skolan om jag nu ens ska dit imorgon.. Hoppas det i alla fall.
Nos vemos mañana biatches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback