Rosanna

Jag tänkte berätta för er om en av mina bästa vänner, Rosanna! Hon är typ världens gladaste tjej, men lite humör på toppen. Hon är verkligen världens roligaste och mysigaste människa. En riktig pudding också ska ni veta! Supersnäll och man kan lita på henne till 120 % all day every day. Vi lärde känna varann när hon började på Runby skola i 3:an. Jag kommer såväl ihåg den dagen. Hon kom första skoldagen med en fleece med hästar på. Söt! Kallade henne för "Bojjo Bajhög" och fråga inte varför. Vi brukade alltid göra teatrar och spela upp för klassen och massa mer. Riktiga busfrön. I 5:an kanske, skulle jag tro, började vi kalla varann för "Gosebjörn", visst är det gulligt? Hihi i alla fall, vi kallar varann fortfarande för det! I 6:an var vi inte så mycket längre, för vi hittade typ andra kompisar att vara med. Jag började vara med Agnes jättejättemycket t.ex, och Marielle också, fast henne har jag ju känt typ hela mitt liv känns det som, eller i alla fall 11 år. Men en dag i 7:an kom jag på hur mycket jag saknade Rosanna, så jag satte mig vid Rosanna, Annelie och Melinda (som var riktigt tajta på den tiden) på lunchen och snackade massa med dem. Vi hade verkligen sjukt roligt och skrattade som bara den! Det var då vi började umgås mer igen. Hihi jag är så glad att jag satte mig vid dem på den lunchen. Så glad. Sedan dess har vi bara blivit bättre och bättre vänner, och vi försöker hålla kontakten nu när vi går i olika gymnasium, men det är svårt. Men vi har faktiskt bestämt att vi ska ses och göra något ganska snart. Jag har så många roliga minnen med dig Rosanna, jag har haft så himla kul under alla åren i skolan, det ska du veta. Och jag är så tacksam över att han en vän som dig. Alla, missförstå mig inte, jag har många underbara vänner så ingen får få för sig något annat. Jag saknar dig jättejättejättemycket, älskar dig massor min fina vän. Puss. ♥
'
Tider det.. gosebjörn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback