Natti

Köpte nya skor efter skolan på dinsko i centrum. Svarta boots med nitar på, snigga! Sen sprang jag när jag kom hem, nytt pers. rekord på kyrkvarvet som är 3,7 km. Det blev exakt 21 minuter. Hade 6,30 min/km i början och efter halva hade jag runt 5,30 min/km och sista km 5,04 min/km. Nöjd. Annars har dagen bestått av matte- och fysikplugg och lite O.C. Asså Potenser och acceleration är VÄLDIGT komplicerade grejer. Har fått massor med dampattacker med väldigt korta mellanrum.
Köpte dessa boots idag, sjukt snygga ♥ 499 kr på dinsko.

Kommentarer
Postat av: Melinda Dahlgren

Exakt såndana köpte jag förra hösten! Assnygga ! :D

2011-09-21 @ 19:28:57 / URL: http://melindadahlgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback