Luna

Haha höll typ på att bajsa på mig nyss, så nervös var jag. Haha nejdå, men jag kom på att startlistorna kanske hade kommit upp på VäRK:s hemsida, och så hade de det! Jag fick Luna, som jag aldrig ridit förut. Hoppas det går bra då! Måste få tag i ett par sporrar nu på stört.. Usch jag har väldigt mycket feber, så skoldagen var väldigt lång! Som tur var behövde jag inte ha mattelektion i 1,5 timme, utan jag och Linnéa hade tid hos skolsytern för hälsokontroll, vilken gick very good. Fast hon sa dock att jag behöver sova mer + att jag måste minska min tv- och datatid ganska mycket.. För det är sömnen + tv/data som orsakar min trötthet. Man ba nähä? :O
Nog om det. Efter skolan åkte jag till stan och träffade Agnes, Marielle och Sofia för att dra och fika på standardstället Muffinsfabriken. Ett jättemysigt kafé btw! Väldigt mysigt att träffa dem igen. Men muffinsen smakade inte så mycket eftersom jag är helt täppt i näsan, tråkigt. Nu på kvällen har jag hjälpt Lucas med matten, potenser my specialty (not) men han lärde sig tror jag. Nu blir det antagligen glass med laktitssås för min hals (alltid bra att ha en ursäkt) och kanske något bra tv-program (haha det går inte att sluta). God jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback