Jag får riktig damp på denna varelse

Vad i helvete vill blomflugejäveln som flyger runt framför skärmen ?! Efter jag dödat den ska jag bli snel. Idag var det en bra dag vill jag säga! Förutom de jag träffade på runby så träffade jag Agnes, Simon, SikN och Emma ute och åt lite mellis på fotbollsplanen utanför skolan. Vi satt i flera timmar och snackade om precis allt. Saknar gamla tider.. ♥ Sen gick vi till hemköp och köpte godis och jag och Agnes gick hem till mig och åt middag, LAX. Sen kollade vi på O.C, som är min nya drog. Min tv-serie-rehab gick inge vidare bra.. Vi kollade på O.C typ hela kvällen och myste med godis och sen kl. 23 typ drog hon hem. Nu sitter jag här och bloggar lite, är chattar med Rosanna på fb och försöker förgäves att mörda denna blomfluga. Imorgon ska jag träna med Agnes på friskis tror jag. Längesen!
Gjorde en french braid sisådär på kvällskulan. Alltid mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback