Hypernervokustiskadiafragma-

-kontravibrationer. Visste ni att jag har hicka ca 3 ggr/ dag. Sjukt irriterande. Aja! Gissa vem jag hoppade idag då? Min finaste ängel Capri hihi. Det var många, många månader sen jag hoppade henne sist. Det gick inte så bra i början men sen blev min sits lite bättre och då gick det bra! Frös som fasen i stallet, för jag tog ingen jacka och jag undrar vad 17 om hänt med vädret. Det fuckar ur ?! Sverige goes stormigt! Sjukt kallt i alla fall, men det gillas! Älskar att rida när det är lite kallare, hästarna blir lite piggare ;)
Hästen som lärde mig allt ♥
Creo que voy a dormir ahora, quizas voy a leer mi libro inglés pero no lo sé. För er som undrar är det spanish och betyder, hej jag ska dö nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback