Hemma idag

Har knappt sovit något inatt. Låg och vred och vände på mig långt inpå småtimmarna och jag frös massor. Sen på morgonen vaknade jag av att jag typ svettades sönder ?! Kunde inte somna om, så jag gjorde frukost och kollade på O.C. Lagom mysigt på en torsdagsmorgon! Hade egentligen bara tre lektioner idag så jag missar inte så mycket men jag måste ändå plocka fram matten, annars kommer jag ligga efter. Sen i eftermiddag ska jag möta upp Nathalie lite snabbt och låna ett par sporrar som hon snällt ville låna ut. Är rätt nervös inför söndag. Min första LB:1 a, och första gången på storhäst, men det ska bli grymt kul! Lovisa, och Hanna tror jag, ska vara där och hjälpa till lite med mina nerver ;) Toan kallar, have 2 go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback