Beautiful people

Buenas noches nu antar jag! Måste bara berätta om min dag! Imorse på svenskan kom jag igång ordentligt på min novell, det kändes askönt. Sen efter hade vi styrketräning på idrotten. Vi körde med hantlar och medicinbollar osv, men det gjorde lite ont i armen eftersom jag tog tbe-spruta nr 2 igår. Sen lunch, och de gör verkligen farligt god mat här! :)
På matten fick vi tillbaka mattetestet och jag fick full pott, hihi, gjorde min dag. Sen fysik och jag förstod den där svåra uppgiften om bilresan! Efter skolan stannade jag kvar en stund och hjälpte folk med lite spanska och sen chattade jag med Javi! Shit vad jag saknar dem! Vi bestämde att vi ska skypea någon dag. Efter skolan sprang jag förbi banken påväg till centrum och löste in checken från staten för yeeeey jag fick minsann tillbaka lite pengar ;)
Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket. Pluggat fysik har jag gjort, läst "Forever" och kollat på O.C och läst Bamse för Jacob. Imorgon ska jag träffa massa gamla kompisar i Runby skola för det är runbydagen! Galet mysigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback