Tengo nada que escribir sobre

Har inget att skriva om. Sitter här i min rosa one-piece och stirrar på dataskärmen. Tänker att jag måste gå på toa nu, och det har jag tänkt i en timme. Jag tänker också att jag fick ett sms för en timme sedan, men mobilen ligger alldeles för långt bort. Jag var ute och sprang idag innan lunch - 2 varv i spåret, och det gick väl bra för att inte ha tränat på några veckor p.g.a min förkylning. Efter lunchen åkte jag och mamma iväg till centrum för att köpa en skinnjacka, men som vanligt kom jag hem tomhänt. Jag är van. Svängde förbi Hanna på vägen hem och lånade hennes väst till tävlingen imorgon. Hatar ju min och har inte köpt en ny ännu. Är inte nervös alls inför imorgon och jag brukar ju ALLTID vara det. Det känns inte ens som att det är tävling imorgon.. vill tagga till nu, men jag sitter bara här och surar över att jag hatar massa saker. T.ex som att jag hittade min mobil med sprucken display igår, och att jag aldrig hittar kläder, och att Lovisa inte kunde sova här ikväll, och att Hanna inte kunde följa med som stöd imorgon.. Jag har inga jeans heller, eftersom mitt enda par är helt trasiga och 3 år gamla, och jag kan inte hitta nya. Så nu går jag runt varje dag i ett par fakejeanslegging strl L som är som har töjt sig en strl till, de är som XL. Fan dåååå. Så är det ibland. Hoppas det går bra imorgon så att det blir en riktigt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback