Saturday

Köpte ett par jeans av Elin idag från D brand. Jag frågade om hon hade ett par jeans som hade blivit förstora och så hade hon ett par! Dagen började med gårdsstädningen, och jag och Elin höll i korvgrillningen. Brände oss flera gånger haha åh. Sen åkte vi till centrum och jag hittade en vit skjorta utan ärmar på salt som jag letat efter aslänge! Som pricken över i:et var det 50% rea också. Men jag kunde inte betala för chippet på mitt kort har ramlat iväg så i varje affär bara: nej vi tar bara chip. Den enda affären som det gick i var Hemköp. Älska Hemköp. De kan man lita på i alla lägen ♥ Hämtade ut mina skor också, och prövade dem men de var förstora, så jag ska byta till strl 39. I övrigt var de assnygga och sköna, synd bara att de inte var rätt strl..
Vad händer ikväll? Ingenting, gud vad trist :( Nu blir det sushi igen, rester från igår! Längtar tills mamma kommer hem med skjortan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback