OTUR

Fy vad hemsk dag! Först blev jag rasande arg på matten för ingen fattade någonting över huvudtaget! Sedan drog läraren över från 15.30 till 15.35 vilket gjorde att jag spörtade till bussen mot centrum. Kom dit 15.43 och hade missat min buss. Hade skitbråttom till stallet så jag hade 8 minuter på mig att springa från centrum till andra sidan stationen.. Sprang ju 4,5 km på löpbandet så jag var rätt slut i benen, och där kom jag med mina stela jeans och dator och grejer. Fy fan vad jag var SUR. Hann PRECIS med bussen i alla fall. Sedan när jag satt på bussen till stallet var det nåt jäkla vägarbete och cementbygge, så bussen stannade en bit från stallet och alla fick kliva av och försiktigt gå bredvid den nygjorda vägen som rykte som satan. Var asrädd typ :O Dagen slutade i alla fall bra! Jag, pappa och Lovisa skyndade oss till Stockholm ridsport för att köpa en säkerhetsväst till mig, eftersom det hade värsta rean idag. 20% och grejer då det fyller 3 år idag! Gjorde värsta fyndet. Ord.pris 2 390 kr, men det var 20% rabatt så det blev 1 900 kr, plus att man fick fleece-benlindor på köpet. Glad tjej!
Ska inviga den på hoppträningen på lördagmorgon! Äntligen! Btw, säljer min gamla p.g.a. att jag inte tycker om att hoppa i den, säljer den för några hundralappar. Den är mörkblå, level 3, strl adult S eller något sådant.. Ett enskilt inlägg om den kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback