Oj vad roligt man kan ha..

Har pluggat matte och engelska circus hela kvällen faktiskt! Inte likt mig ;)
Oj måste bara säga hur roligt vi jag hade idag i skolan. Vi stannade kvar jag och massa andra som vanligt efter skolan. Vi var inne i aulan och typ aa tramsade massa. Sen skulle Alex byta rad, asså hoppa bak en rad, och ni vet såna här stolar som fälls upp när man ställer sig? I alla fall, han ställde sig på sätet, men för långt in, så hans ben åkte ner och han flög ner och fastnade. Haha detta var hysteriskt roligt! Jag fick typ sätta mig på huk för att inte kissa ner mig totalt. Vi spörtade ut från aulan till toaletterna och typ skrek av skratt, och där ute satt massa folk och pluggade. Haha ni skulle sett deras blickar! Sen dansade han massa och så, fasen vad ROLIGT! :ö Sen satt vi och snackade spanska med varann (vi gör det hela tiden för vi har blivit fett bra på det och ingen annan fattar ju vad man säger) och helt plötsligt var spanskaläraren som vi inte har i spanska in och ba: Snackar ni spanska? :D
Och då hade jag precis sagt: "Jag vet att du är asful!" Haha pinsamt.. Nu ska jag kolla på O.C tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback