Min första placering!

Jag kan säga utan tvekan att det här är den finaste bilden jag äger när jag sitter på hästryggen! Så himla underbara bilder Lovisa tog idag. Det är svårt att fånga det perfekta ögonblicket när allting är timeat. Det blev totalt 400 bilder, och nu har jag rensat bort 200 av dem.. vilket jobb! Nog om det, men tack så sjukt mycket Lovisa för dessa helt underbara bilder och för att du följde med och hjälpte med allt ♥
Jag kom 2:a idag i LB:1-klassen! Helt galet vad roligt! Jag fick 64,13 % och jag är jättenöjd! Min första placering nånsin! Och det som är så roligt är att jag egentligen aldrig har ridit Luna förut. Ny favorit nu eller hihi?
Älska bästa hästen nuu ♥
Längtar tills nästa söndag! Taggad som satan! Hoppas verkligen att jag får Foxy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback