Kan inte alltid gå bra.

Asså jag är så besviken. Foxy har känts jättebra på alla hoppträningarna den här terminen och jag var verkligen taggad idag. Så står jag och kollar hur bra det går för den andra som också hade Foxy på tävlingen. Sjukt bra runda. Känner mig asglad och tänker att det kanske kommer gå skitbra för mig också, och sen skrittar jag till framridningen och då stannar han på ett kryss? Efter det hoppade han jättebra men sen stannade han på räcket, sen hoppade han räcket och sen försökte jag på oxern och då svängde han förbi. När man sitter där då tycker man fan att hästen är elak och så blir allt personligt. Hoppade oxern två gånger till och då gick det jättebra. Sen när jag väl kom in på banan gick allt väldigt bra. Hoppade 1:an fint, 2:an och 3:an också. Sen rev han 4:an och hoppade 5:an bra. Sen full galopp på 6:an och då stannade han. Försökte igen och han svängde förbi. Försökte en sista gång och då stannade han igen. Åh man blir så arg. Jag aldrig i mitt liv fått rida fas 2, alltså omhoppningen. När är det min tur?
Jag kommer satsa på KM i dressyr nu i november den 13/11, bara att tagga till. Sen veckan efter det den 20/11 är det KM i hoppning och då blir det nya tag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Synd. Du & Foxy är jättefina tillsammans:)

2011-10-09 @ 20:28:25
Postat av: sara

Tack, vad söt du är! :)

2011-10-09 @ 22:28:56 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback