Insanely

Satt kvar i skolan idag med Alexander och försökte få skit-pc-bajs-movie maker att funka, men nej. Cyklade hem kl. 17. Satte mig vid Macen, som typ är en gåva från Gud (även fast han då inte finns). Har suttit i flera timmar och klippt ihop vår värdegrundsfilm och nu äntligen är det klart! Det kommer upp på facebook om 15 min, så alla ni som är min vän där, eller som har en vän som är vän med mig kan ju kika in där och skriva nåt kul. Inget elakt bara för jag har jobbat ihjäl mig på det där.. Vill bara säga att vår grupp är bäst och vi gjorde filmen från början till slut PÅ EN DAG, alltså idag. Bra jobbat gubbar! Nu har jag 1/4 kvar i min eng-bok och 8 citat att skriva till imorgon och klockan är 23.13. Låter lovande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback