Even the best fall down sometimes

Här sitter jag med läxor upp till öronen, men det går väl bra. Har kollat på gårdagens Desperate Housewives-avsnitt nu på kvällen eftersom jag missade det igår. Jag säger bara, ångestavsnitt. Vad jobbigt de har det just nu! Och det där brevet Bree fick på slutet.. Spännande. Alltid när jag spelar något spel på datan som är spännande med ledtrådar eller när det är något spännande på en tv-serie när man får en aha-upplevelse går mina tårkanaler igång. Jag börjar typ halvt gråta - och jag skojar inte. Det har alltid varit så, och jag vet det är fett konstigt. Jag blir typ alltid helt tårögd när man får reda på något mystiskt på något spel eller en serie. Haha åh nej, vad har jag avslöjat om mig själv. Pinsamt..
Jag och Sewa idag på kemilektionen ♥
Haha vi höll på och diskutera när vi skulle ha prov och det här var vår dialog som jag såg att hon skrev på sin blogg, hihi söt! Gillar inte alls kemi alltså.

Sewa- Kan vi ha typ prov efter höstlovet..?

Sara- Kan vi typ inte ha kemi alls.

Idag efter skolan stannade jag kvar och snackade med Zahra, Sara, Elin och Alexander aslänge och vi hade himla roligt! Shit vad roliga vi är, älskar oss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback