Efter en liten sväng ute i blåsten

Skönt att ha sprungit! Man känner sig så bra efteråt yeeeaaah. På första lektionen imorse, alltså matte, fick vi tillbaka proven och jag var typ supernervös, för jag hade verkligen höga förväntningar på resultatet. När jag fick provet ---> panic mode. Vände på pappret och såg att jag hade fått A! Åh jag blev så himla glad. Jag och Shima blev typ så glada att vi fick tårar i ögonen! Mitt första A i gymnasiet.. Sedan när jag blir äldre och kollar tillbaka på denna bild kanske jag blir glad och kommer ihåg hur kul jag tyckte att gymnasiet var! Haha vilken tönt jag är som jag håller på, men det är jag det :)
Efter skolan stannade jag kvar och pluggade till fysikprovet. Det är massa massa uppgifter att göra och varje uppgift tar ganska lång tid. Om vi säger såhär, jag gjorde 6 uppgifter på 1 h. Njae.. drog efter 1,5 h och tog bussen från centrum då jag missade  min. Sen väntade en 4 km-löprunda när jag kom hem. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga matte!
¨
Juste, måste också berätta att jag fick fetaste dampen idag på engelskan! Vi skulle skriva eng-prov, en uppsats med en ordgräns på 300 ord - vilket inte ens är en A4-sida. Vi skulle skriva en book review och massa punkter skulle vara med, och man skulle få in minst 2, helst 3 citat också. När jag hade skrivit hälften typ hade jag förbrukat alla mina 300 ord. (Ja, vi fick skriva för hand och räkna orden?). Så jag fick ta bort massa detaljer och ett citat ur min text, och ta bort en karaktär för att det skulle bli 300. Vadå "the shorter the better?!". Jag fick SERIÖST FLIPP på lektionen och typ började asgarva och slå på saker tillsammans på några andra för att denna idé var så j*vla korkad. ÅÅÅÅÅHHHH HUR 17 TÄNKER MAN NÄR MAN SÄTTER EN ORDGRÄNS PÅ 300 ORD ?! Skrev en lång kommentar på engelska på uppsats-papperet om det där. Kommer inte våga visa mig på nästa engelskalektion.. Nejdå, men asså åååååååååååååååååååååååh hästballe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback