Bilder från tävlingen

De här var de enda bloggbara bilderna, för resten ser jag fett sur ut på.. Som ni kanske ser tog han rätt fina språng och hoppade bra, ända tills först 4:an då han rev, och sen 6:an då han vägrade ut sig. Jag har tänkt lite och kommit fram till att jag ska tävla med honom på klubbmästerskapet i november, och om det går dåligt igen så jag testa att kvala till KM med min gamla favorit Capri! Nackdelen med henne är att hon är rätt klumpig och river lätt, men det får man jobba med.
Min snuttelisnutt på bild ♥
För er som nyss klickat in på min blogg för första gången och inte vet någonting om hästarna jag rider på på VäRK så är det här Capri, som jag hopptränade i HT 2010 - början på 2011. Vad tycker ni? Ska jag göra ett inlägg om min ridning och alla hästar jag haft som favoriter genom åren? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! Gör det:)

2011-10-10 @ 07:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback