And it goes like this

Hej här sitter jag i min säng och sjunger i min cooooola mikrofon. Oj så sött! Vet ni? Jag ÄLSKAR "Moves like jagger" så mycket! Så jäkla skön låt. Man blir astaggad på livet liksom. Sitter också och pratar med Agnes på telefon, saknar! Är helt ensamen just nu, för Lovisa kommer lite senare. Hennes familj skulle på middag från ingenstans, men hon kommer ikväll istället. Och imorgon är det dressyrtävling och jag är nog lite nervös, men det rullar på. Man ska inte göra så stor grej av det hela liksom. Man gör sitt bästa, på plats, sen är det som det är. Ingen idé att sitta dagar innan tävlingen och bara noja. Juste, idag åkte Hannas ponny Castor. Guud vad sorgligt.. tycker så synd om henne nu.. Att sakna någon kan vara det värsta som finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback