Vilken skillnad!

Tänk att man kan hinna lära sig så mycket på ett år! Tandläkaren hade varit i stallet idag och raspat lite hästars tänder, så många av hästarna var typ nerdrogade med sömntabletter. Därför fick jag rida ponny idag, Mandolin! Om det var roligt?! Han var så hiiimla fin! Lite jobb blev det allt, men åh så roligt det var att verkligen få bekräftat att man har utväcklats! Jag var såååå glad efteråt! :D Här har vi en SKITgammal bild på mig och Mandolin efter en uteritt. Ska ha honom fler dressyrlektioner framöver! Anmälde mig till KM:et i dressyr idag. Önskade Luna först, även fast hon trologtvis fortfarande kommer vara halt, sedan Gamäng, och 3:a Foxy. Blir nästan lite taggad på att ha Foxy på tävlingen, bara för att testa liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback