Old pic

Nu ska jag hoppa i sängen, bokstavligen! Har suttit med kemin ett tag nu och både skrivit labrapporten och läst massa sidor. Vet ni vad jag gjorde idag när jag åt middag? Jag kände fetaste suget av att kolla på OTH. In my heart! Bästa serien någonsin ♥ Jag plockade fram säsong 1 och glodde tre avsnitt. Nu har jag bestämt mig för att se om hela serien för typ.. 20:e gången kanske? Åh vad mysigt :)
Imorgon ska jag till stallet, så lycklig! Jag älskar stallet, bästa! Sen får ni inte missa den näst bästa serien i världen, DH imorgon kl. 21.00 på kanal 5. Pussar :*
Då kör vi med en riktig feetgammal bild från 2009! Kommer ni ihåg när jag och bästa spenderades dag ut och dag in drickandes powerking på äggtaket? Åh det var tider det.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback