Mine

Jag tror jag har feber, men är inte säker asså. Snart drar jag och mamma iväg till centrum. Ska handla verduras till ikväll! Ska bli mysigt. Ska ju träffa Sara, Alex och Elin ikväll. Har läst typ 15 sidor i kemiboken, så lite har jag ju pluggat, kan känna mig bra. Bra! Haha har ni hört senaste ryktet om Justin Bieber eller? Att han blir stämd att betala underhåll till någon 20-årig tjej som påstår att hon nyss födde hans barn (?!) Ojoj.. knasiga humans det finns därute. Han måste ta faderskapstest och grejer. Hallå, han har inte gjort något. Han är tillsammans med Selena Gomez och är typ yber-religiös!?

20-åring: Bieber är pappa till mitt barn




HOLLYWOOD. Nu spricker den fläckfria fasaden.

Justin Bieber, 17, stäms på underhåll.

En 20-årig kvinna i Kalifornien hävdar att tonårsidolen från Kanada är pappa till hennes nyfödda bebis.

Mariah Yeater kräver i dokument inlämnade till rätten att popsångaren som är tillsammans med Selena Gomez, 19, ska ta ett faderskapstest.

Hon uppger att hennes son som nu är tre månader blev till bakom scenen vid en av hans konserter i Los Angeles då hon var 19.

– Ett faderskapstest kommer på vetenskaplig väg att visa att han är pappa till barnet, skriver hon i den stämningsansökan som Star kommit över.

”Jag älskar bebisar”

Biebers stab tillbakavisar uppgifterna med bestämdhet, men datum för en rättegångsförhandling har spikats till senare i år.

Stämningen kommer samtidigt som Bieber lanserar sin julplatta, ”Under the mistletoe”.

När Nöjesbladet träffade honom förra veckan sa han:

– Jag älskar bebisar. Jag älskar barn. Jag vill absolut ha familj och barn i framtiden.

Bara jag som tycker hans nya friillaaaär skitsnygg??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback