KM i dressyr 2011

Foto: Elin D
Elin följde med idag till tävligen! Det var mysigt :) Hon fotade litegrann men blev lite suddigt eftersom det hann bli så mörkt :/
Jag och Foxy längst till höger!
Det blev allt en 3:e-placering! Är väldigt nöjd med dagens insats då jag var nära på att ge upp på framridningen! Det gick helt åt skogen, jag kunde knappt ens galoppera med honom. Med Lina inne på banan höll han på och sparka och skötte sig in så jag blev skitnervös! Väl inne på banan gick det helt ok. Galoppen satt, men jag gjorde massa småmissar som dåliga hörnpasseringar, fladdriga tyglar, lite dåliga vägar och red fel en gång. Jag var så koncentrerad på rätt gångart att det blev helt fel, fett pinsamt. Jag kom i alla fall 3:a och det är ju inget att klaga över. Det var nästan kul asså. Jag fick 57,57 % ! Nästa helg Foxy, då är det KM i hoppning som gäller! Tagga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback