Jag vill bara dra av din mössa !

Haha åh så roligt jag hade idag! Vi hade en föreläsning om hur kommunen fungerar och om hur Upplands Väsby station ska byggas om och bli snyggare, modernare och locka fler folk. Själva föreläsningen var rätt tråkig men jag, Alex och Linnéa satt och fnissade längst bak as always ;) Ni gör min dag ska ni veta! ♥ Vi fick alla komma på massa idéer om hur U-V:s entré ska komma att se ut och de flesta hade jättebra idéer! Bl.a en biograf på västra sidan (eftersom den gamla lagts ner), en boxlinghall, ny bussstation så att man hittar vilken buss man ska ta, ett mysigt café nära stationen, en ny bro över järnvägen, ett ungdomsställe (typ en klubb), restauranger osv. Vill bara att hela byggeriet ska gå skitsnabbt så att man får uppleva det! Nej nu ska jag fortsätta kolla på OTH och gosa ner mig med mörk choklad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback