Friskis, ja tack!

Hej! Jag känner mig superbra! Idag vid 14-tiden drog jag iväg till gymmet med Elin. Jag körde 10 min på cykeln, 10 min på crosstrainern och 10 min på löpbandet. Det var skitjobbigt, svetten rann bokstavligen ner från ansiktet! Ett asbra tips från mig i alla fall att köra 3 x 10, eftersom man blir så himla uttråkad om man kör 30 min på samma maskin. Efter konditionen körde vi boxning med Elins brorsa och hans kompis. Hahah jag lotsades att det var matteboken jag slog ;) Därefter styrketräning i gymmet.
This ain't exististing no more ;)
Den här veckan har jag tränat 5 gånger! Omg jag är stolt. I tisdags körde vi tabata på idrotten. En helt sjuk träningsform som går ut på att ligga nära maxpuls i sammanlagt 20 min av 60. Har aldrig varit så trött i mitt liv typ. I tordags tränade jag på friskis med Agnes, kondition + styrka. Igår hade jag hoppträning på morgonen, och när jag kom hem sprang jag 4 km. Och idag, 30 min kondition + styrka. BANG, Sara goes fit. Jag har faktiskt gått ner massa kilo sen jag började skolan, och jag är FETnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback