Fairytale

Ojoj, jag hittade massa gamla skivor som jag lyssnade på när jag var liten! Jag kommer ihåg att jag ÄLSKADE Fairytale. Sen kom de till centrum och jag fick träffa dem och fick skiva och autograf. Jag var så lyckligt, fett söt. Sitter och lyssnar nu, och jag kan inte riktigt förstå vad som var så himla bra med dem, men visst. Sen har vi ju Lejonkungen II-skivan. Kärlek till Lejonkungen. Bästa filmerna och bästa musiken någonsin. Jag hittade också High School Musical II. Haha jag, Elin och Elina brukade alltid uppträda med de här låtarna på gårdsfester och sjunga med stämmor och dansa. Herre Jesus vilka teaterapor :) Usch vet ni? Jag drog ut och sprang imorse direkt efter jag hade vaknat. Inte att rekomendera. Det var så sjukt tungt! Men jag är glad att jag gjorde det för nu är man ju nyduschad och fresch! Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback