Facebook = tråkigt?

Är det bara jag som tycker att facebook har blivit sjukt tråkigt? Det känns som att alla bara facerapar varann och inget kul händer. Ingen lägger upp bilder längre. Inga roliga statusar. Inget drama. Bara tråkiga "det är så synd om mig" och fjantiga dikter på engelska.. Where did the fun go? Alla bara klagar och gråter som bebisar. Nu ska jag satsa på en ny website! Nej vad tar jag mig till? Men seriöst, facebook är aptråkigt. Hur kul är det här på en skala? 

-jag gör 10 situps för varje person som gillar!
Min åsikt: K-BRY i din bak, jag ska sätta mig på ditt ansikte och så ska vi se om du kan göra 10 situps/ pers. Hahah oj jag orkar inte detta. Det blev för kul. Vad gör jag just nu då? Skrattar åt min dåliga humor och lyssnar på killen med snyggaste rösten på denna jord, snyggaste kroppen, snyggaste ansiktet (säger man så?), finaste leendet och gulligaste personligheten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback