Bloggpaus

Har inget att skriva om. Jag känner mig så arg, sur och ledsen. Allt är bara skit och jag är sååå rastlös. Jag tränar och tränar, men äter och äter. Massa matte ska pluggas in, sjukt svårt. Kemidiagnos nästa vecka, inte börjat läsa på än. Svenskaläslogg - blir sååå inte bra. Vill bara till stallet, det är där jag kommer någonstans. Fatta att jag liksom helt random satte mig på cykeln och trampade iväg till stallet igårkväll? Ingen lampa, inget lås. Satte mig och försökte sy på min symaskin nu på kvällen. Det gick så jäkla dåligt att jag nästan grät. Gick ut en sväng för att få bort mina aggressioner, funkade för ett ögonblick. Vill bara ut igen. Mitt rum påminner mig bara om läxor. Usch. Asså shit jag är så arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback