Bästa hittills!

Foxy var så himla fin på ridningen idag! Vi hade markarbete och det här var första gången han har gått riktigt fint på riktigt. Åh det var så roligt! Förälskad i hästen ♥ Söööt, han blev turbo när det var galoppbommar och sparka lite hihi :')
Idag på idrotten tränade vi boxersice, högintensiv träning. Fett jobbigt men askul! Körde all-in, så efteråt när jag pluggade matte i skolan så skakade mina händer skitmycket! Kunde typ inte skriva på några timmar. Haha älskar våra galna idrottslärare. Asså matten kan ta sig. Prov imorgon och lån- och räntekapitlet har jag inte gjort någonting på alls. Vi har knappt jobbat med det på lektionerna så det här känns riktigt förjävligt. Jag fick ju A på senaste matteprovet, och om jag inte skriver ett A imorgon ryker min chans att få högsta betyget i mattekursen 1c. P.R.E.S.S! Usch jag gillar inte det här. Missade D.H t.o.m. för att plugga. Åt inte heller middag, baaaaajs. Nu MÅSTE jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback