Baby listen! I just need somebody to love.

Tjenare Berit. Jag mår finfint. Trevlans kväll igår hemma hos Elin. Sov dock ingenting eftersom vi kom på att vi skulle hämta en madrass till mig försent. Vi trängdes ihop men det var så trångt så jag sov typ inget. Jag håller just nu på att rensa massa skit i mitt rum och lyssnar på Justin Bieeeeber ♥ Ikväll är det Mtw's EMA-gala kl. 20.00! Gud vad mysigt. Nu får vi hålla tummarna att Justin vinner "Best male", "Best pop" och "Biggest fans"! Han lär ju i alla fall vinna "Biggest fans", liksom hallå.. the BELIEBERS är typ hur stora som helst! Sedan så är det ju så att han är best male och levererar best pop också, så ja det här kan ju gå bra. Hans gf hostar galan också, Selena. Detta förgyllar min kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback