They try to bring me down but I won't stop

Hade väldigt kul idag. Fick ju dock bara egentligen vara med på höjd och kula men jag var med på allt förutom 600 m och stafetten. Kändes lite surt när man fick vara med i stafetten men var tvungen att säga nej, och så vann vår klass dessutom! Jag kom på delad 1:a plats med Sofie och Angelica på höjdhopp bland alla tjejer, så fick medalj hihi. 1,30 m kom jag över! Sen på kula var jag och Agnes hur taggade som helst. Och vi stötte 8 m och 7,90 m. Jag var så näääära!! :'( Kom 2:a av alla tjejer iaf så det är fasen bra. Friskis & Svettis och alla jobbiga hoppträningars förtjänst! ;)
Det här var sista friidrottsdagen, sorgligt egentligen.. hoppas jag kommer få ha det på gymnasiet sen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback