Taack!

Fett söt pappa man har! Han kom nyss in i mitt rum med ett stor kopp kokt vatten och honung :) Min hosta är värre än någonsin just nu, jag svär, kommer hosta tills jag spyr.. Min hals är helt förstörd, jag har har fått ont i ryggen av hostan och mina magmuskler är starkare än aldrig förr! *magrutor* Får se om jag kommer till skolan imorgon.. Egentligen kom jag bara till skolan idag för att jag skulle ha muntligt nationellt i engelska.Det gick skitbra btw! Jag, Sara och Meron är ett riktigt team ;)
Hur det än blir imorgon ska jag ändå rida. Skönt att bara få komma bort till ett ställe man älskar med helt annat folk. Jag har jätteskojiga vänner i stallet som ni kanske inte hör om så ofta.
..
Like a very fly boy once sang -
~
"Why can't I find, the love of mine when it's standing right infront of my face? Oh I, I must be blind. How did I let you get away? I'm running out of time, where is my runaway love? Searching low and high, know that I'm that enough. Give it all up for it, but it will never be enough, I won't stop until I find my runaway love."
~
Med de orden säger jag godnatt, för nu ska jag lyssna på musik, dricka honungsvatten och dö lite allmänt sådär på kvällskulan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback