So tell me are you gonna kiss, kiss and tell?

Har haft en skitdag idag. Gårdkvällen var asmysig. Hängde med Agnes och chillade framför Lejonkungen 3 och OTH. Snackade långt inpå natten, mys. Men sen idag åkte jag till Stinsen med Elina och var där i flera timmar helt desperate efter två klänningar och ett par skor. Hittade absolut ingenting. Jag svär, de här är de sämsta sommarkollektionerna kläd- och skoaffärer har haft på flera år! Det finns bara massa skit, inget snyggt någonstans. Efter Stinsen drog vi vidare till centrum. Hittade inget där heller. Jag ger upp. Har redan offrat 2 hela dagar åt den här skiten, kommer show up i min one piece och flip-flop på avslutningen..
Intervallträning med Agnes nu på kvällen hursomhelst. Sjukt jobbigt. I'm so out of shape. Mitt halsont gick över igår, men självklart tog det en tur till andra sidan halsen -.- Nu gör det ont på vänster sida, damn it crap hole day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback