Seriehoppning II

En stillbild från filmen.
Foxy kändes jättebra på framhoppningen och han var jätteduktig! Det blev 4 fel - ett stopp på 6:an, eller han sprang förbi hindret men annars var allt klockrent. Är supernöjd! Om jag bara hade fått lite bättre tid hade jag blivit placerad. Jag kom 4:a tror jag, och det var 3 placerade... lite synd. Får se sen när resultaten kommer upp på hemsidan. Nu har jag blivit lite sådär fundersam. Jag vet inte om jag ska fortsätta hoppträna Capri, eller om jag ska ha Fuxelito i fortsättningen. För Capri är så populär att jag ändå inte kommer få henne någon gång känns det som.. Hursomhelst var det skitkul att hoppa! Mitt första kval! Hade aldrig hoppat en hel bana på 90 cm förut, bara enstaka hinder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback