masssssaaa

Tränade friidrott med meron igår och slog både personligt rekord och gjorde illa mig som fasen. Klarade 1,30 m på höjdhopp efter många försök (har det på film) och sen höjde jag till 1,35 m men då landade jag på ribban med ryggen/rumpan och det gjorde sjukt ont. Låg där på tjockmattan och skrattade och skrek samtidigt :Ö
Har en sjuk träningsvärk nu, och bästa medicinen mot träningsvärk är att träna! Ska till friskis med Agnes ikväll och träna skiten ur oss! :D
Tjejmiddag hos Hanna igår, och vi sov i friggeboden igen. Vi åkte ut med båten på kvällen, spelade gitarr, åt god mat osv. Bilder kommer senare..
En av de snyggaste bilderna jag nånsin sett på Justin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback