Kval till KM på Fuxelito

Oj fick typ en chock! Trodde verkligen jag skulle kvala med Capri, men jag fick Fuxelito. Aja är grymt taggad i alla fall. Har dock bara ridit honom 3 ggr, varav 2 st hoppträningar. Ska fråga om jag får ha Foxy imorgon på hoppträningen, vi ska hoppa ute! Måste bara fixa en fotograf! :D Shit, 90 cm, det är lite skillnad om man jämför med mina andra tävlingar.
  1. Bellamy, 60 cm, CR - 4 fel

  2. Bellamy, 60 cm, CR - utesluten

  3. Robin Hood, 70 cm, CR - felfri

  4. Robin Hood, 70 cm, CR - felfri

  5. Caprigna, 80 cm, CR - felfri

  6. Fuxelito, 90 cm, KM - ??

Är asnervös, men taggad. Det är 12 andra ekipage som tävlar så nu är det bara att satsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback