Fredag

Yes äntligen har jag börjat på Koreakriget-uppsatsen! Jag har skrivit några meningar nu, och det känns bra asså! Dagen spenderades idag på golf-ranchen i några timmar, ytterst nördigt men det var i alla fall roligare än jag trodde, men fortfarande helt nolife-ish. Men nu ska jag inte har några fördomar här. Hade tänkt sluta med det helt och hållet, för man har ändå bara helt fel. Det man inte vet någonting om ska man inte säga dåliga saker om, för man har ingen aning!
Jag gjorde sista kursen i HLR idag. Känns jättebra, är numera utbildad i HLR & AED. Känner att jag kan allt det där med framstupa sidoläge, inblåsningar, hjärtkompressioner och också hur man använder en hjärtstartare. Det var kul, shit, om jag räddar livet på någon i framtiden kommer jag aldrig mer kunna må dåligt. Jag skulle vara så stolt över mig själv och alltid gå runt och tänka att jag räddat ett liv. Jag tycker att alla borde gå en HLR-kurs, skitbra att kunna!

Haha jag, annelie och rosanna stannade kvar i skolan till kl. 17 idag och spelade och sjöng. Annelie filmade som vanligt och la ut en video på facebook när jag spelade piano och sjöng "down to earth", en av mina favoritlåtar! Sen försökte jag lära dem lite ackord men vi va så flamsiga så det gick not. När klockan var typ 16.45 fick vi panik för vi trodde att vi skulle bli inlåsta och att de hade larmat så vi smög nerför trappan och lekte burglers. Hihi askul men sen såg vi att Ronnie var kvar så då var det inget kul längre :/ Jag sällskapade hem med Annelie och vi lyssnade på gamla inspelningar på hennes mobil från typ 7:an, askul! Gud vad liten man var! :O

Nu ska jag läsa "go ask Alice" och sen imorgon bitti ska jag och Meron dra iväg till vilundavallen och träna lite friidrott. Ska bli så jäkla awsome! :D Ska ta 130 cm nu på höjdhopp, tänker inte lämna vallen föränn jag klara't! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback