Fiebre

Jag mådde så jäkla dåligt imorse. Det snurrade i huvudet och det kändes som att hjärnan skulle explodera. Har feber också, men jag var tvungen att gå till skolan ändå och göra det nationella provet i matte. Det gick jättebra! Eller asså det kändes fett bra. Gjorde alla uppgifter och hade 15 minuter kvar. Gick hem direkt efteråt och nu har jag precis ätit en sallad ute i solen. Nu får man hoppas att jag inte får migrän också. Vet inte om jag kommer till skolan imorgon... eller jo bara på hemkunskapen på sista lektionen eftersom det är nationellt prov i matlagning tror jag..
Ridningen igår gick jättebra. Jag hade Gamäng, asfin! Och startlistorna lär komma upp på hemsidan ikväll eller imorgon, asnervöst. Nu ska jag skriva på hemkunskapen, byes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback