Bellamy ♥

Jag stod uppskriven på Mandolin först när jag kom till stallet. Jag ville byta och då sa Lina att jag kunde ta Bellamy! Åh jag bubblade inombords! Så lycklig! Kommer ni ihåg när jag skrev förut att jag saknade Bella jättemycket? Jag hade pratat med Anna och hon sa att jag var för stor för henne, och jag blev fett besviken. Nu idag har jag ridit en dressyrlektion på Bellamy. Kan knappt tro de! :D
Capri, Gamäng och de andra stora hästarna är ca 168 cm i mankhöjd, och lilla Bella är 138,9 cm. Kan ni fatta hur kul det var att galoppera runt där i ridhuset. Jag har verkligen saknat att skutta runt sådär. Formen var inte sådär värst bra, men jag brydde mig inte. Resten gick väldigt bra. Skänkelviningarna och framdelsvändningarna var klockrena. Jag kommer ihåg för några år sedan när jag gjorde skänkelvikningar på Bella, hon sköt bara ut bogen hela tiden... men nu känner man ju hur mycket man har utvecklats inom ridningen på bara något år.
Augusti 2009
~
Tack för allt jag har lärt mig på din rygg, love you, du är en ponny med ett hjärta av guld, men det är dags att gå vidare! :)
~
Är supertaggad inför tävlingarna i höst. Ska kvala i hoppning på antingen Capri eller Foxy och kvala i dressyr på Gamäng! Längtaaaaar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback