And then there were two

Hej! Jag har städat och fixat hela dagen faktiskt. Hann inte med att springa som jag tänkt, men nu är det fasiken rent! Jag har också snackat med Maria hela dagen på facebook. Hon är riktigt kul hon, längtar som fan tills tisdag! Dock kommer jag missa dressyrtävlingen som jag anmält mig till på söndag, för det är sista dagen de är här i Sverige så då måste jag ju vara hemma... Astrist att jag missar't men men. Måste ringa och försöka avanmäla mig :(
Asså min mage är helt tom. Jag har ätit rätt mycket idag, men den känns ändå helt ihålig och tooom ? Ajajajaj jag är hungrig, men inte hungrig.. Skickade "Livets bok" till Helena idag. Kändes rätt skönt osv, nu är det bara typ 3 inlämningsuppgifter kvar dårå + nationella prov i matte A, B1, B2, C och nationellt prov i engelska A. Kult, astaggad. Nej nu ska jag sova, besos mis amigos :*
Te quiero mi hermano ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback