Träningstävling på Capri

Nej planet störtade inte, jag lever! Orkade bara inte blogga igår.. Jag var med Elin hela dagen, vi tränade och kollade på melodifestivalen. Hur kunde Sara Varga gå vidare egentligen?! Loreens låt var den bästa jag hört på länge och man fick fan gåshud av hennes röst! Så kommer Varga där och pratsjunger, man ba vänta lite här.. ?!
När melo var slut badade vi, hihi vi tvättade varandras hår med fötterna, jag vet vi är gulliga. Stannade sen uppe hava natten och glodde på Sex and the city. ÄLSKA. Minnen från Trysil osv!
Japp, sen på morgonen var jag tvungen att sticka lite tidigare. Jag anmälde mig till banhoppningsträningen för någon vecka sen, och var riktigt taggad här. Fast sen när jag upptäckte att det var samling 13 när jag kom dit 12.30 var ju inte lika kul. Som tur var var det asfint väder ute, solen sken och det var rätt så mysigt! Lovisa kom ju sen också efter 10 min :D

Jag hoppade en clearround med blandat 80-90 cm. Det gick riktigt bra, Capri var jättelugn och bockade inte, not once!! Rev inget heller, men det blev en vägran, men det var ett tittigt hinder och det ingick inte ens i fas 1 utan jag skulle bara hoppa det på skoj. Försökte i alla fall igen och då hoppade hon glatt! Hade sjukt kul i alla fall, nu är jag inte nervös alls kan jag säga inför seriehoppningen om exakt 2 veckor! Taggtråd !!

Gammal bild <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback