That should be me

Elin och jag lyssnade nyss på "Power of love" med Celine Dion, och jag mådde inte bra kan jag säga. Usch, varje gång jag hör den går tårkanalerna igång och jag får den där hemska känslan av Lottas begravning när alla satt där i kyrkan och grät.. Jag tänker på henne nästan varje dag kan jag säga er, men det blir allt mer sällan. Jag vet att jag inte är ensam om att sakna henne i alla fall. Det fick mig att komma på att hennes minnesdag är om 11 dagar, den 10 april. Jag och Elin ska gå till hennes grav vid Eds kyrka tillsammans kl. 10.00.
Vi lovade varann också att om någon av oss dör inom ett år ska den ena personen fixa låten "That should be me" till  den andras begravning. Så fin låt, ge den en chans. Texten berör ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback