Plugg plugg plugg plugg, blä -.-

Konsument-instuderingsuppgifterna är gjorda nu och jag har kommit en bit på kemin. Man känner ju igen rätt så mycket från 7:an och 8:an om man säger så, jag tror inte det blir några som helst problem med det nationella provet nästa onsdag! *ler*
Imorgon då ska lite folk dra sig ner till Väsby Nya Gymnasium för en halvdag där. Det börjar 08.30, träffar fredrik någonstans på vägen för lite sällskap i kylan. Hörde att det skulle vara dåligt väder. Buurr hatar't!  Men det ska bli intressant att vara med på deras lektioner där hursomhelst! Det blir jag, Fredrik och Sara som ska vara med på Naturprogram-lektionerna bara :O
Vid 13 sen måste vi vara tillbaka i skolan för hemkunskap, ogillas. Nu ska jag läsa lite mer kemi, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback