Min första tävling på stor häst!

Åh jag är så glad! Capri var jätteduktig och vi raceade runt hela banan. På framhoppningen var hon rädd för typ allt därinne i lilla ridhuset. Hon hade typ inte varit därinne så många gånger förut. Det är också väldigt mörkt - hon tyckte nog det var läskigt. Det gick i alla fall jättebra att hoppa fram. Hon bockade av sig lite där också, söt!
Jag startade typ 5:a eller något. Första gången jag inte var nervös när jag red in i ridhuset. Jag bara körde på på en gång och hon hade en jäkla fart. Det var superkul! 0 fel och rosett blev det vid utgången. Jag är så glad att vi klarade vår första clear round tillsammans :'D Hon som kvalade på 90 cm efter mig med Capri vann hela skiten. Världens bästa häst! Nästa tävling ska vi kvala till KM på 90 cm. Har aldrig kvalat förut p.g.a dåligt självförtroende och nervositet. Nu har jag förstärkt båda, I am ready!

älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Marre

yeees :D grattis :D:D <3

2011-03-20 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback