Gymnasiedag

Åh jag har typ haft en supermysig dag! :D Lärarna var grymma! Först var vi på Vilundagymnasiet och hade fysik i en timme. Hon berättade hela gymnaiets fysik fast ganska kort, och det var asspännande :) Vi fick ha på oss typ prisma-brillor och kolla på olika ljus och massa. Sen hade vi kemi med en annan lärare. Också jättebra! Jag och fredrik labbade och sånt. Kult :D
Vid 10.30 åt vi gulaschsoppa i matsalen där, och sen rullade vi vidare till kulturhuset för en liten föreläsning cirka gurka. Åh allt är så bra där! Jag vill verkligen komma in! Han berättade att det är fler som har sökt till NV än vad det finns plaster (jag ba åånej!) och medelpoängen är just nu 255p (omg aslättad). Jag har 300p (om man tar bort ett ämne) så jag är i alla fall ganska säker på att jag kommer in. Helt ärligt kommer jag börja störtböla om jag inte kommer in...
Åh orkar inte berätta mer men när jag kom tillbaka till hemkunskapen var jag lycklig i själen och i en liten bubbla hihi :$
Har skrivit engelskauppsatsen ikväll och pluggat pyttelite spanska till provet imorgon. Nice.. Annars har jag spenderat kvällen med att spela gitarr och sjunga dagislåtar med Samuel och Jacob. Hihi Jacob var så söt, vi sjöng "Mors lilla Olle" och han började såklart sjunga på den där när "han släppte en klick. klicken var liten men Olle blev glad, för han trodde det var marabouchoklad". Han fnissade som en galning och vi spelade för mamma. Gullig bror på snart 6 år! Tänk var tiden går snabbt :') ♥
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback