Fight - vardagsmat

Hahaha jag, Samuel och Jacob på taket. Samuel "mulade" mig, jag sa:
- Jag vill inte mula dig för då kommer du bli ledsen och få damp på mig och börja slåss.
Då sa han:
- Aa haha okej, fegis, du vågar inte! 
Jag sprang mot honom och han hoppade ner från taket..
Jag sa:
- Hahahahh feeeegis, baaaaapapapapabaaahh! *fågeldans*
Samuel blev galen och skrek:
-Jävla idiot! Du är en riktig h***.
Jag sa:
- Vad sa du ?! Hörrudu sådär pratar man inte till någon !! Nu jäklar !
Jag mulade honom och kastade en massa snöbollar på hans huvud. Hade jag rätt? Jomenvisst. Samuel skrek en massa svordomar på raken och kom upp för stegen igen och kastade en snöboll på mitt ass och sen började han slå mig mig en massa så hårt han kunde. Han var helt galen, och jag tog bara tag i hans armar och sa:
- Lägg ner, herregud jag tror någon behöver sova! ;)
Samuel sparkade mig några gånger (eller iaf försökte) och sen gick han ner. Jag tänkte att "yes han går in..". Men självklart skulle han bara gå ner för att hämta ett vapen. Jag och Jacob står där på taket och gör gimme five, och där ploppar Samuels illröda ansikte fram över takkanten. Suck, han skulle attackera oss med en sopkvast.. 
-Ta skydd Jacob! , ropar jag och han springer och gömmer sig.
Jag säger till Samuel, som är halvvägs upp på stegen (han backade lite):
-Du, du kommer inte upp med den där!
-Jo det fan gör jag jävla idiot!!
-Hahahhahah nej *puttar ut stegen från väggen långsamt*.
Samuel springer argsint in till mamma, jag och Jacob gör gimme five återigen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback